:)

Ne kadar uzak kaldım bu dünyadan. Oğlum 4 ay + 1 haftalık oldu 🙂

Çok şükür artık iyiyiz. Daha önce yazmıştım anne karnında kan veriliyor diye. Doğmadan önce 5 kez kan verdiler oğluşuma. 35 haftalıkken de sezeryanla doğurttular. 1 hafta yoğun bakımda kaldık, 2.5 aylık olana kadar 4 kez hastaneye yattık, her seferinde kan verdiler yine. Şimdi kan değerlerimiz normale döndü. 

Artık problemlerimiz başka: kilo almıyor bu çocuk ya, hani hiç tombikleşmiyor; hani gittikce gece uyanmaları azalacaktı, bizim oğlan niye tersine gidiyor? gibi. Tırnaklarına varana kadar hık demiş babasının burnundan düşmüş, asıl benzemesi gereken uykusu – uykusuzluğu bana benzemiş 😦 Bu kadar mı tavşan uykusu olur, bu kadar mı uykusu gelir de direnilir uykuya yaaa… Haliyle benim gözler de kıpkırmızı. Bir de keyfine düşkün, kucakta uyuyacakmış beyefendi 🙂 olsuuuun iyi olsun yeterki 🙂

O kucağımda uyurken, uyuyakalmamak adına dizi izliyorum. En kolayı o çünkü, play tuşuna bas ve sarıl oğlana 🙂 Bir sonrakine dizilerimi yazacağım ve oğlumla maceralarımı, şimdi o uyumuşken bana da uyku vakti…

2 thoughts on “:)

Leave a Reply

